lördag 30 november 2013

Lillajulsshopping

 Hej! 

Idag har jag för första gången besökt inredningsbutiken Quriosa som finns här i närheten. Jag blev faktiskt imponerad av deras utbud :) Miljön var jättemysig och personalen trevlig. Dessutom bjöds det på glögg och pepparkakor. 
Jag hittade aningen mera än jag hade tänkt mig ;) Det blev en lite dyrare lillajulsklapp åt mig själv i år.. 


Jag har länge sökt en gammaldags trådhållare och nu hittade jag äntligen en! 
Den är ganska mörk i färgen och för en stund tänkte jag på att bevara den gamla blå färgen men kom ganska snabbt fram till att den måste målas vit för att passa in i mitt hobbyrum.


 Några kort att rama in med fjärilar och blommor plus några stämplar och etiketter från Inkido


Handtag till mina lådor, även de skall få bo i hobbyrummet. Visar bild sen då de är på plats :) Dessa av märket Ib laursen.


En vit trådkorg från Miljögården. Jag gillar miljögårdens produkter, de är fina och inte allt för dyra.  


Sist men inte minst ett dynvar som kommer passa bra i vita soffan med de andra vita och röda kuddarna jag skall plocka fram till jul :) Tyvärr har jag inte hunnit julpynta det minsta ännu eftersom skolarbetena har tagit all min lediga tid. Men snart är de gjorda och då får jag äntligen ta jullov från allt vad skola heter :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar